Náš cíl...

    ...Vaše spokojenost
    na konci tunelu

Header
D2 - Reference - Semináře

Již několik let pravidelně pořádáme tématické, odborné semináře, sledující nové trendy ve světě
tunelových staveb.



PŘIPRAVUJEME !!!


Nové trendy v navrhování a provádění tunelů III.

MECHANIZOVANÁ RAŽBA DLOUHÝCH DOPRAVNÍCH TUNELŮ

Termín: 16.6.2008

Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.

| 07.05.2008 |

Nové trendy v navrhování a provádění tunelů II.

DEFINITIVNÍ OSTĚNÍ TUNELOVÝCH STAVEB

23.1.2006

Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.

| 05.05.2008 |

Nové trendy v navrhování a provádění tunelů I.

NAVRHOVÁNÍ TUNELŮ (Rakouská směrnice ÖGG)

NOVÉ TRENDY V MĚŘENÍ DEFORMACÍ V TUNELECH

Termín: 30.9.2004

Celosvětově existuje množství různých tunelů, které jsou víceúčelové. Kombinace účelů použitá pro tunel SMART však příliš obvyklá není. Jak vyplývá z anglického názvu – Stormwater Management And Road Tunnel (SMART), bude v současnosti dokončovaný tunel sloužit jak pro automobilovou dopravu, tak pro odvedení přívalové srážkové vody při hrozících povodních. Článek byl publikován v časopise Stavebnictví 4/2007.

| 05.05.2008 |