Náš cíl...

    ...Vaše spokojenost
    na konci tunelu

Header
D2 - Firma - Lidé

Ing. Martin Srb

Vzdělání: ČVUT, FSv, obor KD, inženýrské studium (1983), TU Graz - Rock Engineering for Tunnels (1998), TU Graz - Deformation Monitoring Trends (2003).
Autorizovaný inženýr pro obor geotechnika.
Výkonný ředitel a jednatel společnosti, partner. Zaměřen na projektování, realizaci a stavební dozor podzemních staveb (NRTM i TBM), expertní posudky, smluvní vztahy, aktivní činnost v odborných organizacích, příprava směrnic a norem, organizace odborných akcí. Hovoří plynně anglicky, německy a rusky.
Členství v organizacích: ČKAIT, ČSSI, ITA WG19 Konvenční tunelování, vědecká rada WTC 2007.
Projekty: silniční tunely v Číně, tunnel Buena Vista v Kolumbii, tunely z Adany do Gaziantepu v Turecku, obchvat Izmiru v Turecku, silniční tunely v Kašmíru v Indii, tunely na obchvatu Prahy, pražské metro, tunel Březno u Chomutova.

Ing. Ermín Stehlík

Vzdělání: ČVUT, FSv, obor KD, inženýrské studium (1971), TU v Žilině - postgraduální studium (1975).
Autorizovaný inženýr pro obor geotechnika.
Zaměřen na projektování, realizaci a stavební dozor podzemních staveb (NRTM i TBM), expertní posudky, aktivní činnost v odborných organizacích, příprava směrnic a norem, organizace odborných akcí. Hovoří plynně anglicky, částečná znalost němčiny a ruštiny.
Členství v organizacích: ČKAIT, ITA WG 3 Smluvní vztahy (dříve), BTS, vědecká rada WTC 2007.
Projekty: East Side Access v USA, Yellow River Diversion v Číně, Channel Tunnel Rail Link v Británii, Taiyuan v Číně, prodloužení metra Jubilee Line v Británii, vodovodní přivaděč Kunming v Číně, tunely na obchvatu Prahy, pražské metro, tunel Dobrovského v Brně, tunel Branisko na Slovensku.

doc. Ing. Matouš Hilar, MSc., PhD., CEng., MICE

Vzdělání: ČVUT, FSv, obor KD, inženýrské studium (1997), HW University, Skotsko, MSc studium geotechnického inženýrství (2000), ČVUT, FSv, obor KD, PhD studium podzemních staveb (2001), ČVUT, FSv, habilitace (2008).
Autorizovaný inženýr pro obor geotechnika, autorizovaný inženýr ve Velké Británii (CEng.).
Zaměřen na numerické výpočty, projektování, realizaci a stavební dozor podzemních staveb (NRTM i TBM), posudky dokumentace, výzkum, přednášky, publikační činnost. Hovoří plynně anglicky, částečná znalost ruštiny.
Členství v organizacích: ČKAIT, BTS, ICE, ITA WG 12 Stříkaný beton (vedoucí v ČR), WTC 2007 (místopředseda VR), PS2010 (předseda VR).
Projekty: tunely pro Terminál 5 na Heathrow v Británii (ART, SWOT, PiccEx, HExEx), projekt SMART v Malajsii, tunely CrossRail v Británii, Channel Tunnel Rail Link v Británii, Dublin Port Tunnel v Irsku, tunel Koralm v Rakousku, tunel Mrázovka, tunel Březno, tunel Praha - Beroun, tunel Blanka.

Ing. Petr Svoboda

Vzdělání: ČVUT, FSv, obor KD, inženýrské studium (1993), ČVUT - postgraduální studium Geotechnické inženýrství (2001), TU Bratislava - postgraduální studium Dopravní tunely (2001).
Zaměřen na projektování (přípravná i prováděcí dokumentace), realizaci a stavební dozor podzemních staveb budovaných pomocí NRTM, expertní posudky dokumentace. Hovoří plynně německy, angličtina, částečná znalost ruštiny.
Členství v organizacích: ITA WG 12 Stříkaný beton.
Projekty: Tunely na silnici NH1A Jammu - Shrinagar v Kašmíru v Indii, tunel Shulwald, železniční tunely na NBS Köln - Rhein/Main v Německu, tunely na obchvatu Prahy, tunely na českých železničních koridorech (Malá Huba, Hněvkov I., nový Třebovický tunel, Vepřek), tunel Dobrovského v Brně, tunel Branisko na Slovensku, tunel Březno u Chomutova, Vzorový list dvoukolejných železničních tunelů.

Mgr. Jiří Zmítko

Vzdělání: Univerzita Karlova, PřF, magisterské studium (1996), ČVUT, FSv, postgraduální studium Geotechnické inženýrství (2003).
Zaměřen na přípravu, realizaci a stavební dozor podzemních staveb budovaných pomocí NRTM, mapování čeleb, vyhodnocení geologických poměrů, geotechnický průzkum, geotechnický monitoring. Hovoří plynně německy, částečná znalost ruštiny.
Projekty: Tunely na trati Mnichov - Verona v Německu, tunely na trati NBS Nürnberg-Ingolstadt v Německu (Irlahüll, Schellenberg, Euerwang), tunely na obchvatu Prahy, tunely na českých železničních koridorech, tunely Nového spojení v Praze, tunel Dobrovského v Brně, tunel Ejpovice, tunel Branisko na Slovensku, tunel Březno u Chomutova.